День знань - 1 вересня!!! У 2017 році ми дізналися про країни Європи, про 28 країн Євросоюзу. Звичайно, про місце України на карті Європи та значення її у світі!!!
Відео мандрівників:
Ігор Громов був у Болгарії; Єлізавета Новікова - у Греції; Поліна Кушнірова розповідала про Італію.
відео: https://fex.net/#!218279142478
А Віталій Подлсєнов розповідал про навчання у Німеччині. Та записав інтерв'ю з дівчиною з Дюссельдорфу.
відео: https://fex.net/#!894835655742
23 березня 3-Б клас до Дня дитячої книги провів для учнів 1 класу театралізований урок "Як ми книги лікували".
15 лютого 2017 року відбувся театралізований урок у 3-Б класі за народними традиціями свята "Стретення".
8 жовтня 2016 року на Казацьком Галушківськом хуторі пана Сергій я пані Тетяни дітей чекав не тількі обід та розваги, а діти та доросли побували у музеї хреста та давніх оберегів.
Дитяча екскурсія
8 жовтня 2016 року в Петриківський район закінчилася в музеї Петриківського
розпису.
Тут хлопці пройшли майстер-клас з Петриківського розпису. Кожен з
хлопців створив свій малюнок під керівництвом справжнього майстра.
А потім чудовий
екскурсовод музею запросила до світлиці-кімнату, обставлену як 200 років тому
справжня кімната наших предків.
Крім побутових предметів і печі, дітям показали
гроші в ридикюлі, яким понад 180 років.
Також хлопці
познайомилися з експозиціями Петриківського розпису. Особливо дітям сподобалася
експозиція ляльок-мотанок.
Всі дізналися, що вони буваю для гри і служать
оберегами. Найцікавіша виявилася лялька дівко-баба.
Чудова екскурсія;
дуже сподобалася і дітям, і дорослим.
30 вересня 2016р.
Коли 3-Б вітав
вчителів з Днем учителя,
для підготовки святкової газети використали
прикметники, які описували вчителів та дітей.
Навчилися складати поздоровлення.
Та дуже повчальним
був виступ журналістів з цікавим повідомленням.
Це хороша практика в розвитку
мовлення та навичкам української та російської мови.
Також навики
праці діти проявили, створили різні квіти та осінні листочки для святкової
газети.
26 вересня 2016р.
Завдання з "Веселого уроку"
З математики:
1. Назовите единственную геометрическую фигуру, которую
можно нарисовать на воде.
2. Когда мы
смотрим на цифру 2, а говорим -10?
3. Сколько горошин
входит в стакан?
4. Росли 2 вербы. На каждой вербе по 2 ветки, на каждой ветке по 5 груши. Сколько всего груш?
5. Если петух стоит на двух ногах, то весит 4 килограмма. Сколько будет весить петух, стоя на 1 ноге?
4. Росли 2 вербы. На каждой вербе по 2 ветки, на каждой ветке по 5 груши. Сколько всего груш?
5. Если петух стоит на двух ногах, то весит 4 килограмма. Сколько будет весить петух, стоя на 1 ноге?
6. Одно яйцо варится 4 мин.
Сколько варится 10 яиц?
По русскому языку:
1. «Замени фразеологизм
глаголом-синонимом»
То, что никогда не делает Наталья
Григорьевна.
И не любит, когда делают другие.
Перемывать косточки -
..……………………………………...(сплетничать)
Сбить с толку -…………………………………………………(запутывать)
Чесать язык -……………………………………………………(болтать)
Клевать носом
-…………………………………………………(дремать)
Намять бока -……………………………………………………(побить)
Лететь сломя голову
-…………………………………………..(бежать)
2. «Загадки о многозначности слов»
У кого есть горлышко, но нет шейки?
У кого есть зубы, но нет языка, рта?
У кого есть ножки, но нет ручек и головы?
У кого есть ручки, но нет ножек?
У кого есть косточки, но нет скелета?
У кого есть язык, но нет рта?
Кто бежит без ног?
Природознавство:
«Загадочные явления»
1. Ни моста, ни
берега,
Ни куста, ни дерева –
Будто молоком всё заволокло.
Ни куста, ни дерева –
Будто молоком всё заволокло.
2. Утром бусы
засверкали,
Всю траву собой заткали.
А пошли искать их днём –
Ищем, ищем - не найдём.
Всю траву собой заткали.
А пошли искать их днём –
Ищем, ищем - не найдём.
3. Неизвестно, где живёт,
Налетит – деревья гнёт.
Налетит – деревья гнёт.
4. Громко стучит,
громко кричит,
Что говорит, никому не понять,
А мудрецам не узнать.
Что говорит, никому не понять,
А мудрецам не узнать.
5. Рассыпался горох,
Никто не разберёт:
Ни царь, ни царица,
Ни красна девица.
Ни царь, ни царица,
Ни красна девица.
6. Старик у ворот тепло
уволок.
Сам не бежит, стоять не велит.
Сам не бежит, стоять не велит.
7. Я, как песчинка, мал,
А землю покрываю,
Я из воды, а с воздуха летаю,
Как пух лежу на полях,
Как алмаз блещу при солнечных лучах.
Я из воды, а с воздуха летаю,
Как пух лежу на полях,
Как алмаз блещу при солнечных лучах.
8. Кто бежит по
горным склонам,
Тараторит сам с собой.
И в густой траве зелёной
Прячет хвостик голубой.
Тараторит сам с собой.
И в густой траве зелёной
Прячет хвостик голубой.
9. После ливня и грозы
Мост невиданной красы.
Ни потрогать, ни забраться – Можно только любоваться!
Мост невиданной красы.
Ни потрогать, ни забраться – Можно только любоваться!
10.Шёл долговяз,
В сыру землю увяз.
В сыру землю увяз.
11.Летит птица – орёл,
Несёт в зубах огонь.
Огневые стрелы пускает,
Никто не поймает.
Несёт в зубах огонь.
Огневые стрелы пускает,
Никто не поймает.
12.Висит за
окошком кулёк ледяной.
Он полон капели и пахнет весной.
Он полон капели и пахнет весной.
НЕЗВИЧАЙНИЙ УРОК МАТЕМАТИКИ У 1-Б КЛАСІ
12 листопада 2014 року.
На уроці учні побували у чарівному лісі.
Потрапили у казку "Колобок".
До них завітали казкові герої.
Щоб врятувати Колобка, треба було виконати
усі завдання казкових героїв, розв`язати багато цікавих завдань,
виконати приклади. Учні чудово впорались.
Усе встигли на уроці. Дуже хорошо роботали.
Усім подальшого вдалого навчання!
Так тримати, 1-"Б"!
У 1 чверті багато цікавого ми вивчили.
На математиці вивчали фігури та склади чила до 10!!!
На уроках праці і малювали, і робили поробки!!!
На природознавстві провадили дослідження про організми...
На письмі найкращі писали у "Почесному зошиті"!!!
ГОТУЄМО РУКУ ДО ПИСЬМА.
Декілька відео уроків пальчикової гімнастики.
Немає коментарів:
Дописати коментар